نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

اولین ترانه کوتاه

سفره دل
بین عاشقهای دلگیر                                تو برام یه همزبونی
برای تسکین دردم                                  تو برای من می خونی
درد من یه درد پیره                                  تو برام خیلی جوونی

توی شبهای جدایی                                 تو برای من می مونی
برای بستن قفلم                                    تویی که فقط می تونی
برای جاده قلبم                                       تو برام راه عبوری
توی رنگهای خدایی                                 تو همیشه راه نوری
تو غروب بی صدایی                                 تو برام وصله جونی
برای خرده دل من                                    بهتره که تو بمونی
برای نستی تنها                                      تو فقط عشق درونی
نظرات 1 + ارسال نظر
farzad چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

webloge ghashangi dari
faghat say kon matalebeto to chand safhe bezari akhe injori hamash to ye safhe kami khaste konanadast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد