نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

تو شدی

تو شدی........

بین اون عشقای سنگی                       تو شدی عشق زلالم
بین اون یخای قطبی                            تو شدی آب روانم
بین اون دلای زخمی                            تو شدی مرهم دردم
بین اون سنگای سربی                         تو شدی رحیم و رامم
بین اون دنیای رنگی                             تو شدی رنگ غریبم
بین اون رنگای سرخی                          تو شدی سرخ درونم
بین اون دردای عشقی                          تو شدی محرم رازم
بین اون راه غباری                                تو شدی پاکی راهم
بین اون موجای دودی                            تو شدی یه سرپناهم
بین اون عشق خدایی                           تو شدی عشق حلالم
بین اون شعرای نستی                          تو بودی که شدی یارم


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سررغبت فدای نام دوست
از داشتن چون تویی به خود می بالم و اشاکرخدایی هستم که تورا قسمت تمام نداشتهایم کرد تا درد و رنج روزگار در کنار توراحت و شیرین دانسته وتورا به آنچه حق توست برسانم از طرف کسی که هر چی دیگران بگن دوستت دارم نمی تونند بیشتر از من دوستت داشته باشند چون تو هم عشق منی هم مادر بچه م و هم همه دلیلیم برای بودن و تلاش کردنم امید وارم با این چند تا خطکه نوشتم تونسته باشم احساس درونی خودم بهت گفته باشم خانم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد