نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

تو بیا با من تنها تو بیا( به یاد فریدون مشیری)

وجودم پر فریاد

تو بیا با من تو


بین ما راهی نیست

شاید اندازه یک پل

شاید اندازه یک برگ

شاید اندازه یک غم


دل تو هر چه بخواهد

دل من هر چه دهد

غربت این دل من

تو بیا با من تو


زندگی مال من وتو

هر دو با هم ببریم

نفس ساده عشق

دل غمگین مرا

غم دنیای جوان

عشق ایثار ووفا

هر دو با هم ببریم

تو بیا با من تو


فکر خشم گل اطلس نکنیم

فکر سنگینی دیوار قیامت نکنیم

فکر احساس دو عاشق باشیم

تو بیا با من تو


رنجش دید دلم از ملکوت

غفلت برق نگاه از افکار

همه را چشم ببندیم به هم

بین عشق های خدا

بین این عاشق ناب

فکر آزادی دل هم باشیم

تو بیا با من تو


فکر احساس دل من دل تو

عشق بودن تو در کنار من

تو بیا با من تو


تا بسازیم در آن دنیایی

و شویم عبرت عشق های شکسته

تو بیا

تو بیا بهانه خوب دلم

ناجی قلبم تو بیا


با تو دنیا دیدنی

زندگی بخشیدنی

با تو من هم زنده ام

تو بیا با من تنها تو بیا


قسمت می دهم ای عشق بیا

در این جاده عبور

تو بیا با من تو

تو بیا ، تو مال من

تو سکوتم بشکن

تو غروبم کم کن

و تو عشقت برسان

تو بیا با من تنها تو بیا


آخرین لحظه مرگم تو بیا

آخرین خنده عمرم تو بیا

تو بیا با من تنها تو بیا                                        

                                                    نسترن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد