نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

دل زخمی 1

دل زخمی


من همون بی کس وتنها                     من همون غریب وغمبار

من همون دردگرونم                           که می مونه توی انبار


من همون موج کویرم                         که همیشه خشک وخالیست

من همون رنگ غریبم                         همونی که خیلی آبیست


من همون قفل شکستم                     همونی که خیلی خستست

من همون حسرت دردم                      همونی که خیلی رنگیست


من همون عشق بیابون                       نفسم از رنگ غصه ست

دل من خونه بی عشق                       سایبونم همه غصه ست


من همون درد سیاهم                         که نثار قلب آبیست

من همون شب خیالم                         که نشانه سیاهیست


من همون قلبای زخمی                       که نشانه جدائیست

من همون یخای قطبی                        که نشانه ریا نیست


من همونم که غروبم                           پر عشق بی صدائیست

من همونم که سکوتم                          پر عشقای خدائیست


من همون سفره عشقم                       که دلش پر از وفا نیست

من همون خنده عشقم                        که صداش خیلی طلائیست 


نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ http://arshid.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود
بسیار سپاسگزارم .

سلام. از نظرتون ممنونم. لطفاً اگر انتقادی هم دارید بیان کنید. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد