نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

تنهایی بزرگ ( به یاد پدرم)

تنهایی
دلم گرفته، دلم زیاد گرفته
                            دچار هیچ نیستم وانگار که هستم
تنهایم تنهای تنها
نفسهای آخرم یا اولم
نمی دانم
هر چه هست تنهایی محض است
چقدر هم تنها

باور دارم تنهایی ام همیشگی ست
چه تنهایی که نشانی از خود ندارد

چه تنهایی غمناکی
آه..............
                           فقط تنهایی همدم من است
و چه مبتلا شده ام به این تنهایی
عاشق تنهایی
ولی
دچار تنهایی نیست که می سوزاند

اکنون تنها مانده ام
بسیار تنها
از درون می سوزم
چه کسی هست مرا درک کند
تنهایی مرا بفهمد
و آن را لمس کند

چشمانم پر اشک های تنهاییست
و بینوا شده ام

صدایی ندارم
نگاهی ندارم
مهتابی ندارم
لبخندی ندارم
فقط بغض دارم وتنهایی محض

دیگر جا مانده ام از سحر
دیگر سپیده به ما رو نمی کند
دیگر غروب هم به من نمی خندد

تنهایی را تا انتها چشیده ام.

و این است بزرگ بودن این تنهایی

و کاش می دانست که چقدر تنهایی من بزرگ است
و شاید هنوز هم بی خبر از آنم.

به یاد پدرم که زود مرا تنها گذاشت وهنوزعذاب نبودش را می چشم

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://zibakade.persianblog.ir

نسترن جون
من توی وبلاگم راجع به زیبایی می نویسم.
آدرس وبلاگم اینه: http://zibakade.persianblog.ir
آدر سایت هم:http://zibakade.com

سلام سپیده جون.
حتما به وبلاگت سر می زنم عزیزم. ممنونم

خوش صفت چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
من خوش صفت هستم و به توصیه خانمم بهت سر زدم خیلی شعرهای قشنگی امروز خوندم...
ولی کاش تو یه خدمات دهنده وبلاگ میذاشتی که مجبور نباشیم با فیلتر شکن بیاییم.
مرسی

سلام آقای خوش صفت
از اینکه به وبلاگم سر زدید ممنونم. خیلی خوشحال شدم. خدمتت عرض کنم که برای رفتن به وبلاگ لازم نیست که از فیلترشکن استفاده کنید فقط کافیه آدرس وبلاگ را تایپ کنید. در گوگل هنوز ثبتش نکردم. ولی نیازی به فیلترشکن نیست. بازم به وبلاگم سر بزنید.
با تشکر
نسترن

واله پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://faryadashena.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی
شعرات خیلی قشنگه
بازم پیشم بیا

سلام
منم ممنونم که به وبلاگم سر زدی. بازم به من سر بزن.خوشحالم که از شعرام خوشتون اومده.وبلاگ شما هم زیبا بود. حتماً بازم می یام.

خلیل میلانی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://marg-parast.blogfa.com///

سلام بانو
خووندمتون و اما پی نبردم به عمق تنهاییه دلیلتان !
مرسی

سلام
ممنون که به وبلاگم سر می زنید. عمق تنهایی من آنقدر بزرگه که خودم هم نمی تونم باورش کنم. دلیلش هم خودم هستم. بازم به من سر بزنید.
ممنونم

ویدا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

نمیدانم اگر نیستی نبود هستی معنا داشت شعرت اشکهایم را که هوای آزادی داشتند رها کرد زیبا بود وسعت تنهایی را معنا کرد چیزی که همه از آن میگریزند پس شجاعانه بود ممنون

از نظراتی که دادی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد