نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

دل زخمی 2


من همون بی کس وتنها                      من همون غریب وغمبار

من همون درد گرونم                           که می مونه توی انبار


منه تنها منه خسته                             منه بی عشق تو بسته

ندارم هیچ جا سراغی                          که بگه درد تو بسه


دل من خیلی غریبه                             دل من خیلی اسیره

تو کدوم دنیای اونها                              عشق من یه عشق پیره


به خدا طاقت ندارم                              به خدا که شرمسارم

برای قلب نگارم                                  اگه جون بخواد می ذارم


برای من همه مردن                             کی می دونه چرا مردن

بیا ای دل شکسته                              دنیامون و رنگا بردن


من وعشق بی صدایی                         دنیایی پر از رهایی

بین اون عشق وجدایی                         تو ولی اول راهی


دل من پر از محبت                               پر غم پر از سکوته

چرا این قفل شکسته                           پر احساس سکوته


دل من خیلی صبوره                             شب من پر از غروبه

دل من، وقت عبوره                              تو بگو که خیلی زوده


دلای پر از اشاره                                 شب من پر از ستاره

تو نگاهای بهاره                                  دل من پر از نگاره



                                                               نسترن

نظرات 1 + ارسال نظر
خوش صفت یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

من اهل شعر نیستم ولی واقعا قلم لطیفی دارید واقعا خوش به حالتون...

از لطفتون واقعاً ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد