نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

همه گانه

صدای گریه باران در ناودان کوچک خانه به گوش نمی رسد

پاییز زرد از نگاه آسمان خسته شده

با انگشت اشاره می کند به خورشید

رنگ آتش از دیدن چهره ها کمرنگ شده

کلبه کوچک همیشه آبی

جلوه های زندگی را ممنوع کرده

گل های رازقی

عاشقی را ممنوع کرده

چشمهای آبی

صداقت را ممنوع کرده

دل شکسته

مرگ را ممنوع کرده



                                                        نسترن

نظرات 3 + ارسال نظر
سید علی حجازی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://alushta.persianblog.ir/

سلام به خودت و به پسرگلت
شعرت قشنگه خیلی قشنگ تر از اونی که تو پست منه و بنام من
بعد از این بیشتر تورا خواهم خواند
ممنون از نظرت
بازهم خواهم امد

سلام. از لطفتون ممنونم. خوشحالم که به وبلاگم سر می زنید.
منتظر شما هستم.

مهدی فر زه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ http://jametajali.blogfa.com/

سلام از اینکه به من سر زدی سپاسگزارم.

محمود یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

صداقت را ممنوع کرده
....
واقعا مشکل امروز جامعه ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد