نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

شب گریه

 تنگ غروب آخر                           چاره کار زار زدنه

دنیای خوب عاشقا                       فدای هر چی آدمه


غصه دنیای منم                           غصه اینجا موندنه

غریب وتنها موندنم                       دردیه که راش مردنه


نگاه تلخ آدما                               دنبال یه چیز کمه

صدای احساس دلم                      یه قفل سنگین دله


نفس های حبس دلا                     تو فکر یه حقیقته

غبار دوری خدا                            نتیجه یه خلوته


دنبال تیرگی نباش                        چون که خدا یار منه

خدای من خدای تو                       خدای هر چی عالمه


تو این وانفسای جدید                    هدف فقط شکستنه

چاره اون زار زدنو                          سوختن این قلب منه


دلای سخت آدما                          همیشه محتاج غمه

دنیای خوب سادگی                      فدای کینه وغمه


عشق دیگه معنا نداره                   سیاهی هست یار همه

محبتم که گم شده                       میون حرفای همه


دلای پاک و سادمون                      دچار زخمای شبه

خدای عاشقا بیا                          اینجا برام جهنمه


شب سیاه آخره                          خدا هنوز پشت سره

بغض دلم کم می خونه                  دنبال حرف آخره


ندای عشق نسترن                      صداش زیادی از غمه

چاره اون فکر می کنم                   عشق تو با صد تا غمه


نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://robefarda.blogsky.com/

لینکت کردم نسترن
خوش آمدی خوشگل خانوم
گذاشتم شعر و تنهایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد