نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

عشق یعنی...............

این شعر برای کسانی است که عشق را می فهمند، عشق واقعی را!


عشق یعنی

حرکت بدون سکون


 نور بدون ظلمت


 بهار بدون پاییز


 روز بدون شب


 بیداری بدون غفلت


 مهر بدون قهر


زندگی بدون مرگ


فهمیدن بدون خواندن


یقین بدون شک


زایمان بدون جلوگیری


پاکی بدون ناپاکی


صعود بدون سقوط


مستی بدون هوشیاری


بودن بدون خود


سوختن بدون سوزش


شکنجه بدون درد


گریه بدون بغض


درد بدون گفتن


و...................


(برای کسی که لایق عشق است)


برای عزیز از دست رفته ( سمیه جان)

سلام بر همه عزیزان

این شعر را به کسی تقدیم می کنم که به تازگی او را از دست داده ایم

زنی با استقامت و پر از امید که در 30 سالگی زندگی دنیوی را بدرود گفت و در حیات ابدی با آرامش زندگی می کند.

از دوستان عزیزم خواهش می کنم در صورت تمایل 

برای شادی روحش فاتحه  ویا صلوات بخوانند.

((سمیه جان این همه حرفهایی نیست که می خواهم بگویم ولی

ادامه حرفهایی ست که در آخرین روز دیدارمان ناتمام ماند و اکنون

اینگونه برایت می گویم، دوستت داشتم ودارم با همه وجودم ،

و می دانم که اکنون این را می دانی

پس باز هم به من گوش بده))


سمیه جان


این روزها، نه

هر روز، هر ساعت، هر دقیقه

دلم هوای تو را می کند

خیلی بیشتر از آن روزها


آن روزها که بودی و انگار که نبودی

آن روزها که فقط نگاه بود

و هیچ نمی گفتی، هیچ

آن روزها که دردها می کشیدی

و باز هیچ نمی گفتی، هیچ

آن روزها که سنگینی دردها

کمرت را می شکست

و باز هم هیچ نمی گفتی هیچ

آن روزها

آری

آن رورها که همه وجودت امید بود و بس

آن روزها که همیشه منتظر بودی

آن روزها که چشمهایت می درخشید

آن روزها که دلسوز ومهربان بودی

آن روزها

آه................

آن روزها که

نجوایم با خدا فقط برای تو

و تو نمی دانستی

آن روزها که دلم برایت پرپر

و تو نمی دانستی

آن روزهایی که من همیشه نگران

و تو نمی دانستی

آن روزها که قلبم با دیدنت ذره ذره

و تو نمی دانستی

آن روزها که آرزویم آغوش تو

و تو نمی دانستی

آه...............

دلم برای آن روزها تنگ است


اما

این روزها بیشتر تو را می خواهم

بیشتر از آن روزها

تو برای من آن روزها الگو بودی

و این روزها خودت هستی

خودت را می خواهم

بدون درد، بدون غصه، بدون صبر

خود خودت را می خواهم


آه...................

دلم هوای تو را می کند

ولی افسوس


                                                               ((تو در قلب ما همیشه می مانی))

آن روزها و این روزهای من

آن روزهایم را می دانید

گذشته ها را

این روزهایم را چه؟

می گویم:


آن روزها عاشق تنهایی

این روزها عاشق سوشیانت


آن روزها احساس زیبا

این روزها احساس خستگی


آن روزها صدای نفس

این روزها صدای قفس


آن روزها آزاده

این روزها اسیر


آن روزها آسمانی

این روزها زمینی


آن روزها صداقت پیشه

این روزها دروغ پیشه


آری

حال و روز من است

این روزها و آن روزها


دلم برای خودم تنگ است

خود خودم

نسترن واقعی


امید یا سوشیانت( برای فرزندم)

امروز امید را تفسیر می کنم


امید

نامش زیبا

کمی سخت

ولی شیرین


مثالش چیست؟

سوشیانت


همه اش امید

دیگر

فشاری بر مغزم


فکری خوش

اما دست نیافتنی

سخت و سنگین

می دانم


اما

برای قلبم

نجات روحم


فقط امید

و یا شاید


فقط سوشیانت



سلام به همه دوستای خوبم


عید همه شما مبارک


صد سال به از این سالها


امیدوارم سال 92 سالی پر از سلامتی، شادی، آرامش ، خوشبختی


و موفقیت روزافزون برای همه شما باشه.


برای همه شما آرزوی سربلندی می کنم


و بازم می گم که همتون رو دوست دارم


امسال با اشعار جدید در پست جدید می یام.


امیدوارم که خوشتون بیاد.

دلم برای همتون تنگ شده


برام پیام بذارین

منتظر نظرات شما هستم.