نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

دل نوشته

نمی دانم دوست داشتن را با چه رنگ معنا کنم

عشق را با چه احساس بیان کنم

احساس را با کدام نفس لمس کنم

بوی تنفر را چگونه حس کنم

و غم را چگونه از وجودم دور کنم


کاش بین تولد ومرگ فاصله ای نبود

تا در این فاصله ما به دنبال عشق نگردیم


کاش خدای عاشقها خدای دلها هم می شد


کاش می توانستیم محبت را با نگاه چشمهایمان بفهمانیم


کاش دنیا صدای آه را کمی واضح تر می شنید


کاش آسمان لبها همیشه حقیقت را می گفت

تا برای آخرین حرف دنبال سخن نگردیم


کاش غم های دلم با دلها بیشتر آشنا بود


و ای کاش کسی حرفم را می فهمید.

 

                                       تقدیم به دوست داشتنی ترین زندگی

نظرات 1 + ارسال نظر
آذر دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام نسترن جون . قشنگ بود شعرت خصوصا این خطش که میگه کاش آسمان لبها همیشه حقیقت را می گفت تا برای آخرین حرف دنبال سخن نگردی .

سلام عزیزم. ممنونم و خوشحالم که خوشت اومده. دوست دارم در مورد همه اشعار نظر بدید. و اگه انتقادی دارید اونا رو هم بیان کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد