نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

تنهایی بزرگ( به یاد پدرم)

دلم گرفته، دلم زیاد گرفته
دچار هیچ نیستم وانگار که هستم

تنهایم
تنهای تنها
نفسهای آخرم یا اولم
نمی دانم
هر چه هست تنهایی محض است


باور دارم تنهایی ام همیشگی ست
چه تنهایی که نشانی از خود ندارد

چه تنهایی غمناکی
آه..............


اکنون تنها مانده ام
از درون می سوزم
چه کسی هست مرا درک کند
تنهایی مرا بفهمد
 آن را لمس کند

چشمانم پر اشک های تنهاییست
و بینوا شده ام

صدایی ندارم
نگاهی ندارم
مهتابی ندارم
لبخندی ندارم
فقط بغض دارم وتنهایی محض

دیگر جا مانده ام از سحر
دیگر سپیده به ما رو نمی کند
دیگر غروب هم به من نمی خندد

تنهایی را تا انتها چشیده ام.

و این است بزرگ بودن این تنهایی

و کاش می دانست که چقدر تنهایی من بزرگ است
و شاید هنوز هم بی خبر از آنم.

((به یاد پدرم که زود مرا تنها گذاشت وهنوزعذاب نبودش را می چشم))
(( روزت مبارک پدرم))

نظرات 7 + ارسال نظر
س.غفاری شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ق.ظ http://math91.blogsky.com

سلام دوست خوبم خوبی شما؟ خدا همه رفتگان به ویژه پدر شما را رحمت کند پدر ومادر بزرگترین نعمت خداست که بی منت همه عمرخودشان را به پای فرزندان خود میریزند/

احمد-ا شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

. . . و در انتهایی تنهایی اگر نبود " عشق معادل با خدا " چگونه زیستن ادامه می یافت !!

مردی در تاریکی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

خداوند او را را رحمت کند
پدر ستون اصلی هر زندگیست

کانون شعر مهر کرمانشاه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://seda1388.blogfa.com

سلام شاعر احساست زیباست. مانا باشید

ساغر دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://maahur.blogfa.com

دســــت هــــایــــم خــالـــی انـــد…
جـای خــالــی دســــت تــو را هــــیـــــچ کــــسی
بــــرایـــم پـــرنــمـــی کــــنــد…
راســــت مــــی گـــفــت شـــــامــــلو:
” دســـــت خـالـی را بـایــــد بـــر ســـر کــــوبــیـــد ”!
(ســـاغر)

نــازنینــــم بــا چنــد افســــون بـــه روزم...[گل]

عزیـــزم خدایـــشان رحمـــت کند...
فاتحـــــه ای خوانــــدم..

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

عالیه .....

ممنونم

mahdi چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ق.ظ http://mahmodkebrea.blogfa.com

سلام زیبا بود منم دلم خیلی برا پدر بزرگم تنگ شده

سلام
ممنونم
خدایش بیامرزد
سپاس از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد