نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

تشکر و قدردانی از دوستان

سلام به همه دوستان عزیز و نازنینم

از این همه لطف و محبت شما خوشحال و سپاسگذارم و برای داشتن دوستانی همانند شما به خودم می بالم

از اینکه در این چند ماه اخیر غیبت داشته ام و پست جدید نگذاشته ام و همه شماها را نگران کرده ام واقعا شرمنده ام

انشاء الله در سال جدید جبران این همه دوری را خواهم کرد و همیشه بروز خواهم بود. البته برای این مهم نیاز به همراهی و امید و روحیه خوب دارم که شما از من دریغ نمی کنید.

سال 92 سال پر مشغله و سختی بود و من به دلیل مشغله کاری و درس و زندگی کمتر به روز بودم و کمتر به احساس و شعرم اهمیت دادم که از خودم هم شرمنده هستم.

به امید خدا در سال 93 با انرژی و احساس قوی و اشعار جدید که در توقع شما باشد به روز خواهم بود.

از همین جا از همه شما عزیزان و دوستانم کمال تشکر را دارم و از همراهی همیشگی شما سپاسگذارم.

امیدوارم سال جدید سالی پر از سلامتی و خیر وبرکت و شادی و موفقیت و انرژی مثبت باشد.

پیشاپیش سال نو را به همه شما دوستان تبریک می گویم.


منتظر اشعار و دل نوشته های احساسی من در سال جدید باشید.


نظرات 6 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام و درود بر شما ابجی نسترن
خوشحالم که اپ شدید و ایشالله سال نوی خیلی خوبی داشته باشید و در پناه حق موفق باشید

سلام درود بر شما دوست گرامی
خیلی ممنون
ایشالله برای شما هم سال خیلی خوبی باشه
خداوند یار ونگهدارتان

amanj دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://amanj1391.mihanblog.com/#

سلام
با عرض ادب وارادت خدمت دوست و خواهر ارجمند ونیک اندیشم نسترن خوبان؛ خیلی خوشحال شدم که به روز شدی و همینطور از سلامتی شما آگاه شدیم خودش یک دنیاست. خواهرم ؛بنده هم به سهم خود امیدوارم سال پیش رو سالی پر از برکت و نیکیها برای شما و خانواده محترمتان باشد. همچنین امیدوارم سال 93 سال فوران چشمه جوشان الهام شما در سرودن باشد. از حضرت دوست بهترینها برایتان خواستارم.

ایامتان قرین لطف الهی

سلام و درود دوست گرامی
سپاس فراوان از این همه لطف و محبت شما دوست عزیز
در سال جدید بهترینها را برای شما و خانواده گرامیتان از خداوند متعال خواستارم
پاینده باشید و ایام به کام

پرچم سرخ قلب تو سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://haqiqate-khamush.blogsky.com/

سال نوت مبارک

سال نو شما هم مبارک

ئامانج چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://amanj1391.mihanblog.com

سلام
با عرض ادب وارادت خدمت دوست ارجمند ونیک اندیشم ؛ پیشاپیش عید نوروز را به شما وخانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم امیدوارم سال پیش رو سال برآوردشدن آرزوهایتان باشد و 365 شاخه گل خوشبو تقدیمتان که با هر شاخه از آن روزی پر عطر گلها را تجربه نمایید وسلامتی وتندرستی را برایتان به ارمغان آورد.

بوی باران بوی سبزه بوی خاک
شاخه های شسته باران خورده پاک
نم نرمک میرسر اینک بهار
خوش بحال روزگار خوش بحال روزگار

ایامتان قرین لطف الهی

سلام و درود بر شما دوست گرانقدر
از این همه لطف و محبت شما سپاسگذارم و هزارن شاخه گل خوشبو را تقدیمتان میکنم
سلامت و تندرست و سرافراز باشید

Maani چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

سلام یه تو مهربان دور
دوست من میخوام دعوتت کنم به میهمانی دلها جاییکه بمناسبت همراهیه دوستانه و مستمر تو عزیز در این مدت برپا شده.
امیدوارم که مثل همیشه منو در این آپ اختتامیه همراهی کنی.
پیشاپیش عید باستانی نوروز رو به تو تبریک میگم و برای تو و خانواده محترم آرزوی بهترینهارو در سال جدید دارم.

چنین گفت زرتشت........عاشق عاشق شدن باش و دوست داشتن را دوست بدار از تنفر متنفر باش به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش

عاشق باش وعشق بورز

سلام دوست گرامی
من هم سال نو رو به شما تبریک میگم و بهترین ها رو برای شما و خانواده محترمتان از خداوند خواستارم
دوست عزیز دعوتت شاید کمی دیر دیدم ولی اجابت کردم و به وبلاگت آمدم
چه ترانه های زیبایی داشتی
آفرین بر شما پسر پاییز
من هم پاییزی هستم
سپاس و درود از دعوت شما
قلمت پایدار و قلبت سرشار از عشق

سامانه پیامک پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php باتشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد