نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

نسترن-شعر وناگفته ها

همه اشعار و دل نوشته های من

سکوت

                                سکوت


سکوت زیبای دلم                           دوباره غم گرفته

سکوت خندون دلم                         چرا بغضش گرفته


سکوت من یه غربته                       برا شبای بی کسی

سکوت من تو خوابه                        تو دنیای دل واپسی


برای عشق وعاشقی                      سکوت برام یه خاطره

برای غصه های من                         سکوت برام یه مرهمه


اما دل سکوت من                           دلش زیادی از غمه

هر چی براش من بخونم                   انگار لالایی شبه


آخه چه دنیایی داریم                       همش سکوته و ریا

برای غصه های من                        سکوت برام یه آشنا


سکوت دیگه جا نداره                       برای غربت دلم

ولی هنوز در دلمه                           میون شبهای دلم


راه فراری نداره                               از عشقای زیاد من

مثال قلب نسترن                            برا سکوت دل من



                                                                         نسترن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد